16 Oktober 2024 Intentioneel pedagogisch-didactisch handelen - Uitleg & theorie Brede vorming Artikel
28 Maart 2023 ‘Binnen breedvormend onderwijs kán de stem van de leerling niet ontbreken’ Brede vorming Portret
3 Februari 2023 • 45 min Windesheim en het belang van WTD: ‘Wat doen wij hier eigenlijk aan in ons curriculum?' Brede vorming Windesheim Podcast
21 Januari 2023 • 10 min Erwin Bolt: 'Hoe blijven we weg bij die versmalling? Hoe geven we subjectificatie een plek?' Brede vorming Partnerschool WCD Portret
22 December 2022 Waartoe zijn wij op aard - verkenning grootstedelijke pedagogiek Adversity Brede vorming Artikel
21 December 2022 • 45 min Spring over breedvormend onderwijs: ‘Samen werken aan ontwikkeling, terwijl de winkel nog open is.’ Brede vorming HS Leiden Podcast
20 December 2022 Prachtig filmpje over de pedagogische vraag van kinderen: 'Er zijn kinderen...' Brede vorming Video
20 November 2022 Driestar, partner in het WCD-project, over breedvormend onderwijs: ‘We hebben een culturele correctie nodig’ Brede vorming Driestar Podcast
20 September 2022 Goed onderwijs is whole child education - visiestuk Het visiestuk op basis waarvan het WCD programma is ontwikkeld. Brede vorming Artikel PDF
20 Juni 2022 ‘Verschijnen in verscheidenheid’ - terugblik partnerbijeenkomst WCD op 16 juni 2022 Adversity Brede vorming Verslag
18 Mei 2022 Olga Onrust, schoolleider: ‘Het valt bij ons op het Zuiderlicht allemaal mooi samen’ Brede vorming Portret
11 Mei 2022 Nynke Verdoner, partner in WCD-programma: ‘Ik merk dat we de vrijheid krijgen die we nodig hebben’ Brede vorming HS Leiden Portret
28 September 2021 • 5 minuten WCD als pleidooi voor het complex verbonden kind: aandacht voor synthese en samenhang Brede vorming Driestar Artikel
8 Juni 2021 Podcast over Spring High: ‘Deze school moest er komen omdat we al heel lang hetzelfde doen in het onderwijs’ Brede vorming Partnerschool WCD Podcast